Brzuszek w ciaży bliźniaczej… fototelacja ;D

Moje Kropeczki mają już po 3lata 😘😍❤️, a ja urządzam małe ciążowe wspominki. Inspiracja mnie naszła przy przglądaniu haseł wyszukiwania. 😜 No więc jako, że jest to blog bliźniaczej mamy, szukacie często bliźniaczego brzucha ciążowego 😜😂 Niech będzie:) Ja sama będąc w ciąży byłam ciekawa jak będzie wyglądał za chwilę…

Pierwsze zdjęcie jest z 4-go miesiąca… Wtedy wydawał mi się, że brzuch jest już mega wielki i widoczny ;D Teraz jak patrzę na to zdjęcie wiem jak śmieszne było to przekonanie 🙂 Czułam się przeciężarna- może dla tego, że męczyły mnie okrutne mdłości- nie mogłam przechodzić koło moich ulubionych coffe heaven i starbucks’a, bo robiło mi się niedobrze. Do tego mogłam zasnąć dosłownie na stojąco 😜😂

Brzuszek sporo urósł przez ten miesiąc, ale tyłek zdecydowanie bardziej… nie wiem co ja sobie myślałam zakładając tak obcisłe ciuchy 😜😂

Brzuszek wyglądał jakbym połknęła piłkę, był śmieszny i okrąglutki… Nie odczuwałam żadnych szczególnych dolegliwości.

Brzuch rósł i rósł, a ja ciągle słyszałam, że mały i nie wygląda na bliźniaki…

W 8-mym miesiącu brzuch był już ogromny, a właściwie cała byłam ogromna… to właściwie przełom 8-9go miesiąca. Prawie do samego końca czułam się świetnie i pracowałam.

I jak? Wasze brzuszki większe, mniejsze, inne? 😜😂 Z pewnością 😘 Tym co oczekują, szczęśliwego rozwiązania 😘😜❤️ Reszcie buziaki 😘😄

 

 

2 responses to “Brzuszek w ciaży bliźniaczej… fototelacja ;D

    • Hahaha, właśnie mam w końcu nieco więcej czasu, bo praca i wymagające bliźniaki to prawdziwy hardcore, taki dobry hardcore, ale jednak hardcore 😂❤️ Po 3latach dopiero powoli łapię równowagę w tej nowej roli 😂

a Ty, jak myślisz?