And the winner is… ;D

Tak, tak losowanie już się odbyło…

i niniejszym chciałam ogłosić zwycięzce, a jest nim:

Kuba Jan Bzyk

Kuba Jan Bzyk

Potem zostały podjęte, tradycyjne już, próby pożarcia losów;D

 

Kuba Jan Bzyk- gratuluję:) Prześlij swój adres wysyłkowy- raczej przez facebooka niż mailowo, wtedy będę mieć pewność, że Ty to Ty:)

Wszystkim Wam dziękuję za udział w rozdaniu i już myślę nad kolejnym, a więc stay tuned, folks;D

34 responses to “And the winner is… ;D

  1. hej!
    Piszę, bo oszalałam na punkcie poduszki Laneige *____*
    mam kolor 21, jest cudny ^_____^ a teraz chyba będę jeszcze polować na 13, bo też powinna mi spasować, a teraz jakaś blada jestem. 😀
    Nie masz w zapasie? 😀
    Penny

  2. O! teraz opublikowało!
    Pisałam wcześniej (2 razy…), że zakochałam się w laneige bb! mam kolor 21, jest boski 🙂 teraz poluję na 13! Może masz jakiś nadzapas? 😀

    • Rany, te komentarze na wordpressie to zmora- co chwila ktoś mi pisze o jakimś problemie z komentowniem, a ja nie umiem nic zrobić;/

      Kurczę, wczoraj otworzyłam ten wkładzik zapasowy:) Czekam na poduche IOPE i gdyby doszła, to bym się na niż rzuciła i nawet rozważałam zbycie Laneige jakby IOPE mną zawładnęła:)

      Super w poduchach jest to, że wkłady pasują do siebie nawzajem, a mają tylko 15ml więc można wszystkie sprawdzić i znaleźć ideał łatwo:) Na razie 13 uwielbiam, a kolor jest prawie idealny- jak 1 wkład już był na wylocie użyłam odłożonego na bok Cyber White’a Estee Lauder, ale mnie rozczarował okrutnie- mimo, ze nakładany gąbeczką wcześniej mnie zadowalał. Teraz przeglądam W2Beauty i chyba się skuszę na jakieś wkłady właśnie, a co;)

      • IOPE mówisz? a który kolor? 😀
        mnie też kuszą te wkłady *_____* a właśnie zrobiłam wiosenne porządki w łazience i… jestem przerażona moim kompulsywnym kupowaniem :p
        ja odkyrłam, że mi nie dodawało komentarzy, jak nie podałam adresu email ! :p

      • a i koniecznie napisz jak wrażenia po tym IOPE!
        i chętnie przygarnę Twoją 13 😀 😀 😀

      • Co ty, nie oddam Ci:) A tym bardziej nie sprzedam- one się mega świnią, no po kilku dniach używania wygląda już naprawdę źle. Dodatkowo utwierdzam się w przekonaniu, ze to ideał:) Co do Iope, to czkam na tą wersję naturalną w najjaśniejszym odcieniu, ale Alice z W2Beauty coś się ociąga- niby pogoda i jakieś święta… także ten, oni świętują, a ja tu zaraz bez poduchy zostanę;/

      • to machnij chociaż jakiegoś słocza 😀 u mnie 21 sprawdza się idealnie *____________* także póki co jestem zachwycona. Jakby IOPE miało być jeszcze lepsze, to ja chyba zwariuję *____________*

      • Jejku jak teraz popatrzyłam na słocze IOPE z MAC NC15 (tylko nie wiem czy studio fix czy innym, bo studio fix jest najciemniejszy mimo tego samego numerka) to jest jakiś ciemny i boję się trochę;/ Jak tylko dotrze (w końcu…) to zrobię z Laneige jakiegoś słocza:)

  3. Twój blog jest naprawdę ciekawy, ale widze że nie wykorzystujesz jego potencjału do zarabiania. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google – spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

  4. Serdeczne gratulacje dla zwycięzcy! Ja ze swojej strony dodam, że niestety przegapiłam konkurs i nie miałam okazji zgarnąć tak świetnej nagrody… No ale cóż, nie załamuję się tym wcale, skoro na końcu wpisu widnieje informacja, że konkursy jeszcze będą, to wrzucam bloga do zakładek i będę śledzić rozwój sytuacji 😉

    • Jasne, zapraszam:) Mam nadz., że się wygrzebię z dupy czasowej i wkrótce coś się fajnego na blogu pojawi- i jakieś ciekawy pościk i jakiś konkursik z czymś fajnym do zgarnięcia;) pozdr!

  5. Hej 🙂 Muszę Ci szczerze się do czegoś przyznac 🙂 Mianowicie do tego, ze jestem wielkim fanem Twoich tekstow, nie do konca zawsze wszystko w nich rozumiem, czy nie zawsze się zgadzam w pelni z Twoim zdaniem, jednak szczerze Ci muszę powiedziec, ze masz ogromny talent do pisania, a to obok szczerosci w tekstach, jest najwazniejsze 😉

  6. Heej. Gratuluje świetnie prowadzonego bloga. Wpisy umieszczony na nim są super. Jestem naprawde pełen podziwu, są profesjonalne i czyta je się zaskakująco lekko. Dobra robota! Z pewnością polece tą stronę moim znajomym, żeby również zapoznali się z jej zawartością. Wygląd strony również jest super. Życzę sukcesu!

    • Penny, ja jadę na Essence (niezmiennie:) i ostatnio zaczełam Facial Lift Emulsion- dla mnie bomba, ale ja zazwyczaj nie potrzebuję dużo nawilżenia. Używam go z miesiąc, ale wahałam się dłuuugo przed zakupem (to jeden z pierwszych produktów SK-II, który mnie kusił:), bo jest sporo opinii, że kogoś zapchał itp., a ja się tego boję… Na szczęście nic takiego się nie wydarzyło, ba skóra mi się pod tym względem poprawiła jeszcze.

      Kiedyś gadałyśmy o wkładach do poduch- mam na zbyciu funkiel nówki nieśmigane hermetycnzie zapakowane: A-true tą jaśniejszą i Iope też tą jaśniejszą w wersji natural (jest jeszcze kryjąca). Jakbyś chciała to A-true będzie z puderniczką, bo swój wkładzik już do cna zużyłam 🙂 Jak coś pisz mi maila! 🙂 buźka!

      • Dzięki Kochana, ale póki co mam do zużycie jeden wkład Laneige i zakupiłam HERA *____* więc narazie mam aż nadto poduch.
        Zastanawiam się właśnie nad czymś do essence (wieki będę Cię wielbić za polecenie jej! zużywam już drugą butlę), tylko kompletnie nie mogę się zdecydować 😦
        Jakiś lekki krem nawilżająco-upiększający by mi się przydał 😀

      • hihi, no właśnie ja tez zaszalałam z poduchami- klęska urodzaju ;D Cieszę się, że Ci essence pasuje- dla mnie to tez odkrycie wszechczasów 🙂 Jeśli potrzebujesz czegoś od SK-II i jednoczesnie nawilżenia i upiększększenia (w tym przypadku rozświetlenia, ale żadnych drobinek oczywiście i efekt nieoczywisty) to może ten Deep Surge EX?

a Ty, jak myślisz?

