TOP 5 kosmetyków pielęgnacyjnych 2014

Zawsze mnie dziwiły goromne ilości wpisów pt. ulubieńcy… ( tu wpisz dowolny miesiąc). Zastanawiałam się o co w tym chodzi i czemu ja, mimo że kupuję tony kometyków, często nie mogłabym znaleźć 1 ulubieńca w danym miesiącu? Chyba, po prostu jestem wybredną zołzą, no trudno;) Na szczęście w skali całego roku udało mi się znaleźć kilka (ekhem…5) wartościwych kosmetyków pielęgnacyjnych, które zostaną ze mną na dłużej. Taaarammm, niniejszym przedstawiam Wam moją krótką listę mega hitów 2104r.

moje kosmetyczne hity 2014

moje kosmetyczne hity 2014

1. SK-II Skin Treatment Essence To mój kosmetyczny graal i KWC, nie zrezygnuję nigdy choćbym miała jeść suchy chleb;) Moja skóra nigdy nie wyglądała tak dobrze i bez 2 zdań zawdzięczam to właśnie SK-II Treatment Essence.

SK-II Facial Treatment Essence

SK-II Facial Treatment Essence

Galactomyces Ferment Filtrate, czyli niby prosty drożdżowy ferment ma w tym kosmetyku wielką moc. Dla tego Japończycy nazwali go sobie fantazyjnie Piterą i liczą za niego krocie:) Ja to kupuję…, co więcej mam poczucie świetnie wydanych pieniędzy. Podobno jednak nie wszystkim służy, więc ryzyko jest. Ja na początku też się trochę obawiałam, teraz już kosmetyki SK-II biorę bez mrugnięcia, bo wszystkie jak do tej pory sprawdziły się co najmniej dobrze, a 2 z nich znalazły się wśród 5-ki faworytów 2014r.  Zainteresowanych odsyłam do recenzji tu i tu 🙂 Niestety próby z zamiennikami typu Missha The First Treatment Essence wypadły nieporównywalnie słabiej- to jak wyścig czystej krwi araba z osłem…   2. Caudalie VIT. C Caudalie Polyphenol [C15]

Caudalie Polyphenol [C15]

Caudalie Polyphenol [C15]

Świetny skład i 15% aktywnej i stabilnej witaminy C… czego chcieć więcej? Zużywam już kolejną buteleczkę i nie zamierzam przestać. Zainteresowanych odsyłam do recenzji tu.   3. SK-II Cellumination Deep Surge EX Doskonałość! I mówię to ja, która kremy ma w głębokim poważaniu, bo do tej pory nie znalazłam innego, którego używanie miałoby sens. Ten sprawia ogromną przyjemność i widocznie poprawia wygląda cery w bardoz szybkim tempie. Nie jest to j

SK-II Cellumination Deep Surge EX

SK-II Cellumination Deep Surge EX

Wchałania się cudownie, pozostawia skórę aksamitną, a rano po prostu promienieje ona zdrowiem i naturalnym blaskiem. Zawiera tajemniczy kompleks Aura Bright Cocktail EX with Pitera™. NIE wiem co to, ale uwielbiam:) Recenzja nadchodzi, bo to mój nr 2 z gmay SK-II, zaraz po Facial Treatment Essence.   4. SVR LYSALPHA Klejnot wśród peelingów, a wszystko dzięki glukonolaktonowi w wysokim stężeniu. Peeling Znakomicie i delikatnie złuszcza, pomaga się pozbyć blizn i plam potrądzikowych oraz zmarszczek:) Wygładza i rozjaśnia cerę, nawilża. Jakby tego było mało jest idealy dla osób z rozszerzonymi naczynkami i trądzikiem różowatym- łagodzi jego objawy dzięki zawartości glukonolaktonu, czyli kwasu z gupy PHA.

SVR Lysalpha Cicapeel gel

SVR Lysalpha Cicapeel gel

Ten ‚cudowny kwas’ ma wszystkie zalety kwasów hydroksylowych, jest za to pozbawiony ich wad- nie uwrażliwia na słońce, a nawet jest silnym przeciwutleniaczem. Zwiększa syntezę kolagenu i elastyny, wzmacniają barierę lipidową skóry. Co ciekawe jego działąnie na skórę trądzikową jest porównywalne do  nadtlenku benzoilu, tyle że bez jego podrażniających skutków ubocznych. Nie wiem jakim cudem nie doczekał się jeszcze osobnej recenzji… no cóż, stayed tuned ;D   5. ISIS Pharma Metroruboril Niezastąpiony dla osób z trądzikiem różowatym, reszta może sobie odpuścić, nie przyda im się. Zawiera metronidazol w stężeniu 0,75%, tak jak w aptecznych preparatach typu Rozex. Odrobinę przyjemniejszy w stosowaniu, choć bez przesady;) Dla mnie ważne jest to, że możemy dostać skuteczny lek bez recepty, co eliminuje upierdliwość latania po recepty.

ISIS Pharma Metroruboril

ISIS Pharma Metroruboril

A jak Wasze kosmetyczne podsumowania 2014r.? Co z Wami zostaje a czego się pozbywacie raz na zawsze? Jestem ciekawa Waszych najulubieńszych kosmetyków minionego roku! Przy okazji chcę Wam życzyć pomyślności w Nowym Roku! Nowych pięknych wyzwań i wytrwałości w realizowaniu marzeń! Uśmiechów na twarzach i miłości w sercu! Buziaki!

32 responses to “TOP 5 kosmetyków pielęgnacyjnych 2014

  1. SK-II Skin Treatment Essence jest do wygrania w konkursie z tego co pamiętam, a takimi pozytywnymi opisami robi mi Pani na nie coraz większą ochotę !:) Aktualnie używam rozsławionego lotionu z Hada Labo, ale prawdopodobnie zmienię go na coś innego, kiedy się skończy. Nie mogę już doczekać się wyników 😛

    • Szczerze mówiąc, to ja oprócz tego Metroruborilu (w 2 wersjach- krem i żel) miałam tylko micel i filtr, ale nie polubiłam ich specjalnie. No, ale myślę, że jeszcze jakieś perełki pewnie tam mają:)

  2. świetne kosmetyki, Ski-II kuszą mnie bardzo, też myślę o serum Caudalie…mój hit ubiegłego roku to kosmetyki firmy Sesderma, żałuję, że tak późno odkryłam, pozdrawiam!

    • Oj, tak sesdermę też lubię:) Jednymi z moich ulubionych kosmetyków ubiegłego lata były mgiełki z antyoksydantami (szczególnie ta ferulowa) i oddając jej sprawiedliwość powinnam ją chyba dorzucić do tych ulubieńców, bo przyszłego lata na bank po nią sięgnę!

  3. SK II i do moich TOP trafia 😉 Esencja jest BOOOOOOOOSKA! Moja cera jest turbo gładka, czekam tylko na wyrównanie kolorytu i będę paradować po świecie bez kremu CC ^_^
    A co do witaminy C… jeju. Chciałabym. Bardzo. Ale tak, serum z Sesdermy mnie uczuliło (jeszcze nigdy moje oczy nie przypomniały króliczych tak jak po tej ampułce – nie, nie wcierałam jej w okolice oczu 😀 ), ze SkinCeuticals CeFerrulic powodował mega dyskomfort na mojej skórze, była jakaś taka spięta i niespecjalnie zauważyłam efekt WOW. Przymierzam się troszkę do Floretyny ze SkinCeuticals, ale się obawiam 😉
    Co do peelingów z efektem WOW – mam dwa mega hity i jeden troszkę mniejszy 😀
    Hit nr 1: 3 minutowa maska peelingująca z La Prairie – OMG co ona robi z moją skórą *_________* kocham. Ale jej cena troszkę osłabia tę miłość :p
    Hit nr 2: peeling enzymatyczny Dr Sebagh – miałam ten dla skóry normalnej (bo jest jeszcze dla wrażliwej) i efekt również jest OMG I WANT IT NOOOOW! Niestety już nie ma go w Douglasach i zostały poszukiwania internetowe.
    Hit nr 3: Krem z kwasem pirogronowym i azaleinowym z firmy Bandi. Całe 87zł – efekt po nocy: miziający ^_^
    Pewnie niedługo się skuszę na przetestowanie tego polecanego przez Ciebie z SVR 🙂
    A jakie kremy z SK II testowałaś? Bo póki co (po przetestowaniu miliona kremów za miliony pieniędzy z La Prairie, La Mer, SkinCeuticals i Estee Lauder) zostałam z kremem nawilżającym z linii profesjonalnej Bielendy (!) 😀 i nie powiem – jest całkiem ok, ale żeby to była miłość do końca życia… :p 😉
    Pozdrawiam Cię ciepło,
    Kinga 🙂

    • AAAA, Kinga, ale się cieszę, że esencja SK-II się u Ciebie sprawdziła! Dla mnie to najlepszy kosmetyk pod słońcem! Zaskoczyło mnie, że efekt był tak szybki, ale prawdziwe czary zaczęły się przy regularnym stosowaniu:) Krem z SK-II testowałam tylko 1, Cellumination Deep Surge EX- ten z postu… Dla czego? Bo jakieś 2 lata temu uznałam, że kremu mi nie trzeba wcale:) Przy mojej przetłuszczającej się skórze samo serum było lepszym rozwiązaniem. Z kremów za pierdyliard używałam tylko La Mer, ale nie robił nic nadzwyczajnego. Teraz moja skóra praktycznie całkowicie przestałą się przetłuszczać (przypisuję ten efekt esencji SK-II:) i uznałam, że czas na krem, bo olejek na noc, resztki LA MER i liczne próbki E.L. zupełnie nie dawały rady. Generalnie specjalistką od kremów się nie czuję, bo chyba nigdy wcześniej nie miałam nic dla mnie naprawdę dobrego… A ta profesjonalna seria Bielendy, którą wspominasz, jest naprawdę ok- ja miałam z niej świetny tonik, ale teraz nigdzie nie mogę go znaleźć:/ Jeszcze co do tej wit. C, to ta w tym serum Caudalie to, nie L-ascorbic acid, który najczęściej podrażnia (mnie w takim dużym stężeniu też podrażniał), tylko ascorbyl tetraisopalmitate, czyli biodostępna i łagodna łorma tłuszczowa- więc może pozytywnie zaskoczyć:) Co do Floretyny, to ja miałam mgiełkę z Kwasem ferulowym i floretyną z Sesdermy i gdzieś tu już pisałam, że chyba powinna trafić do tego zestawienia, bo w lecie byłą niezastąpiona i pewnie kupię kolejną na kolejne lato:) Podziel się wrażeniami, jak wypróbujesz tą ze SkinCeuticals, jestem ciekawa. Twoje peelingi WOW muszę wypróbować koniecznie! Buziaki!

  4. Mam ochotę na to SK-II przez ciebie, ale się waham bo cena i dostępność mnie odstrasza 🙂 Na razie kupiłam ‚drożdżową’ Misshę na ich polskiej stronie i baaardzo polubiłam ❤

    • To prawda cena nie jest niska, ale jeśli wziąć pod uwagę skuteczność to nie jest tak źle- ja staram się kupować jeden kosmetyk a dobry, zamiast kilku przypadkowych i wyobraź sobie, że działa mi ten system na razie całkiem dobrze:) Spróbuj na truskawce, chyba nadal jest promocja na 75ml- to dobry moment:)

  5. Ja może nie podam kosmetyku zbyt wygórowanego ceno czy jakościowo, ale moim nieodłącznym towarzyszem całego roku ( a teraz gdy jest chłodniej szczególnie) jest… kokosowy krem do rąk Sweet Secret Farmony 😛 Dosłownie zapach mnie tak zaczarował, że choć śmieją się ze mnie, że słodko pachnę to nie mogę się bez niego obyć 🙂

  6. Witam
    Widziałem właśnie u mojej dziewczyny jeden z kosmetyków wymienionych wyżej , coś rozmawiała ze mną , że chce go kupić,ale nie może nigdzie w okolicy dostać , czy ktoś może ma do nich dostęp?Jeżeli tak proszę o jakieś informację, chodzi mi o jakiś krem do skóry. Niedługo ma urodziny i chciałbym jej coś sprawić. Pozdrawiam

  7. Często bywa tak, ze używa się całkiem sporej ilości kosmetyków, a nie ma wśród nich żadnego naj! żadnego must have! Dziś na rynku mamy spory wybór, a czasem i tak ciężko dostosować coś do naszej skóry, bo ten wybór to w rzeczywiśtości to samo pod innymi nazwami. A jak myślę o męskich kosmetykach… Tu dopiero byłoby ciężko coś wybrać!

    • Teraz wycieczki zagramaniczne wstrzymane do odwołania więc na truskawce głównie szaleję:) Z dostępnych europejskich destynacji można dostać w Londynie w Harrodsie.

a Ty, jak myślisz?

