Top 6 prezentów dla przyszłej mamy.

Sezon prezentowy możemy oficjalnie uznać za otwarty. Jeszcze nie zaczęła się prawdziwa gorączka, więc jest trochę czasu na w miarę spokojne zakupy. Co kupić przyszłej mamie? Jeśli ktoś zastanawia się jak wybrać trafiony prezent, w tym wpisie kilka podpowiedzi z kategorii ‚prezenty dla kobiet w ciąży’;D

1. MUFKA DO WÓZKA

Piękna i funkcjonalna, przyda się każdemu. No chyba, że ktoś jest wariatem i lubi marznąć w ręce…;D To że mufka na stałe jest przymocowana do wózka jest bardzo praktyczne gdy chcemy np. poprawić coś na dziecku- mamy obie ręce wolne i już chwilę po wykonaniu zadania mogą one wrócić do ciepłej mufy. W przypadku rękawiczek, w międzyczasie pewnie by ze 2 razy spadły na ziemię, albo w ogóle zginęły.

Zwróćcie tylko uwagę jaki Wasza przyszła mama ma/lub planuje wózek- nie do wszystkich będzie pasować. Jeśli macie taki z prętem na środku (niestety częste w wózkach bliźniaczych ‚obok siebie’) nie dla Was takie rozwiązanie. Oczywiście jeśli to spacerówka typu parasolka (np. maclaren) z 2 rączkami to też się nie nadal. Ale nie bójcie nic, jest inne rozwiązanie:

2. KSIĄŻKA TRACY HOGG ‚JĘZYK NIEMOWLĄT’

Wiecie, że to mój must have wyprawki dla mamy i moje ciężarne koleżanki dostają taki drobiazg;) Jeśli jeszcze nie wiecie czemu, to przczytajcie: Tracy Hogg uratowała mi życie.

Tracy Hogg Język niemowląt

Tracy Hogg Język niemowląt

3. PODUSZKA ROGAL DO SPANIA I KARMIENIA

Taka poducha to naprawdę wielka ulga dla ciała kobiety w ciąży! Kupujcie od razu i  odprężajcie się:) Ja sama długo byłam sceptyczna i nie widziałam potrzeby. Przypadek znalazłam ładną poduszkę i uznałam, że biorę do karmienia, bo tu wydawała mi się niezbędna. Jak już byłą w domu postanowiłam ją wypróbować…. i już do końca ciąży się z nią nie rozstałam;) O ironio, do karmienia używałam jej krótko i uważam, że do tego celu wcale nie jest niezbędna;) Co więcej wygodniej mi się układało dzieci na zwykłych twardych piankowych poduszkach- z bliźniakami to świetny patent, bo sorry ale nie ma czasu, żeby się układać i owijać poduchami;D

4. MASAŻ DLA CIĘŻARNYCH

To świetny prezent, ale zarezerwowany dla 2 trymestru i dla ciąż niezagrożonych. Chyba też nie muszę wspominać jak ważne jest wybranie sprawdzonego i renomowanego fizjoterapeuty w przytulnym spa. Kobiecie w ciąży relaks należy się jak psu miska;D

5. KOSMETYKI NATURALNE

Wiadomo, że kobieta w ciąży musi uważać na wszystko… no prawie wszystko. Z kosmetyczki muszą wylecieć kosmetyki z retinolem i kwasami, powinny wylecieć filtry chemiczne, silnie działające składniki aktywne a nawet antyperspiranty. Prędzej czy później taka dziewczyna, szczególnie zbzikowana na punkcie kosmetyków, spyta: jak żyć?:) Tu z pomocą przychodzę kosmetyki naturalne. Może to być mineralna kolorówka, ale myślę, że bezpieczniejszym wyjściem będą naturalne bio oleje, masła czy preparaty do pielęgnacji twarzy, np. nowej polskiej firmy PURITE. (nie, nie współpracuję z nimi, po prostu mają ciekawą ofertę). Warto jednak pamiętać, żeby nie zawierały one jakichś olejków eterycznych, bo to prosta droga do przebarwień spowodowanych poziomem hormonów.

6. CIĄŻOWA SESJA ZDJĘCIOWA

Piękno tego czasu uchwycone na fotografii to fajny pomysł. Te 9 m-cy mija naprawdę szybko i często okazuje się, że niewiele z tego czasu zdjęć, a już na palcach obu rąk można policzyć zdjęcia fajne czy ładne… Wiadomo, wybierzcie fotografa, którego styl Wam odpowiada, no i który ma już takie sesje w portfolio.

Jakie są Wasze typy? A może jakieś dziewczyny w ciąży napiszą co by chciały dostać? 🙂

21 responses to “Top 6 prezentów dla przyszłej mamy.

    • Hahaha, gdybym słyszała o czymś takim byłoby na 1 miejscu listy:D Może jedz migdały? Mówią, że pomaga… chociaż mi nie pomagało;) W ciąży się po raz pierwszy dowiedziałam co to zgaga. Trzymaj się, przetrwasz:)

  1. Mufka do wózka! Albo rękawiczki! Czemu takich rzeczy nie było, gdy moja mama była ze mną w ciąży? 🙂 Zawsze powtarza mi, że strasznie marzły jej ręce podczas spacerów i w zimie to tata był główną osobą, która wyprowadzała wózek i krążyła po okolicy. Ale to naprawdę fajne. Przypocowane na stałe, więc nie się gubi – naprawdę super!

  2. Myślę, że masaż i sesja – fajne, ale mama musi pozwolić się wymasować (nie każda z pań chce się „odkrywać”) i chcieć zapozować 🙂 Z żoną rok temu zafundowaliśmy mojej siostrze pedicure, manicure i masaż ale twarzy. Brzmi to może mało „prezentowo” ale szczególnie z pedicure była zadowolona 😉 Pozdrawiam! 🙂

    • Dawid, masz całkowitą rację! Pedi to strzał w 10kę! Pod koniec ciąży samodzielny jest po prostu niemożliwy nawet w podstawowym zakresie:) Ja sama pedicurzystkę odwiedziłam jeszcze przed samym porodem 🙂

  3. Witam ja to już paru mamom robiłem prezenty, które były w czasie kiedy spodziewały się dziecka. Powiem wam szczerze, że najbardziej przyszła mama jest zadowolona z chodzika, łóżeczka i ciuszków, dla noworodka.

    • To pewnie zależy od przyszłej mamy:) Ja osobiście w swej samolubności wolę dostawać prezenty dla siebie:) Ubranka i akcesoria wolałam kupić sama, bo mam wyśrubowane wymagania co do nich i spora część takich ‚prezentów’ nigdy nawet nie została użyta…

  4. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z powagi sytuacji, ale masz naprawdę bardzo wielki talent do pisania 🙂 Chylę czola, takiego talentu tylko pozazdroscic, mimo, iz jest to grzech, to jednak taki talent jest wart tego grzechu 🙂 Hehe 🙂 Mam nadzieje, ze nie konczysz zbyt szybko przygody z blogowaniem, ponieważ jeszcze będę Cie odwiedzal 🙂

a Ty, jak myślisz?

