Dzieciowa wyprzedaż ruszyła;D

Dziewczyny, na blogu pojawiła się nowa stronka o wdzięcznej nazwie: Dzieciowa wyprzedaż (w pasku głównego menu na górze strony)

Uprzedzając pytania: nie, nie sprzedaję moich dzieci;) a tylko rzeczy, z których wyrosły lub których wcale nie używały (sporo takich jak się okazuje).  Jeśli ktoś chce kupić przez allegro i zapłacić przez payU to bez problemu mogę wystawić.

Podałam proponowane ceny, ale śmiało proponujcie swoje! Ja naprawdę nie chcę tych rzeczy trzymać po szafach, więc się dogadamy:)

Na bieżąco będę tu wrzucać kolejne rzeczy- więc mamy zapraszam do zaglądania co jakiś czas:)

Oferty wysyłajcie, proszę, na maila: kontakt.sugarninjas@gmail.com

 Zapraszam serdecznie!

 

Co można kupić? A no min. to:

zdj?cie-88

 

zdj?cie-81

Maxi-cosi śpiworek do fotelika

Maxi-cosi śpiworek do fotelika

zdj?cie-94

 

 

 

4 responses to “Dzieciowa wyprzedaż ruszyła;D

  1. Że też moje dzieci są już duże (a przynajmniej większe niż te ciuszki) ;), a mąż jakoś nie daje się namówić na kolejne pokolenie 😛 Śliczne ciuszki 🙂 Ja też ostatnio zrobiłam porządki i zdziwiłam się ile ciuszków, często nówek zalega w szafach. Dzieciaki przystopować z rośnięciem nie chcą, więc trzeba działać 😉 Buźka :*

    • Dokładnie:) Ja jestem przerażona ile tego jest… część oddawałam już koleżankom, a nadal jest pełno… kilka paczek czeka na foto i na stronie niedługo będzie kolejna tura. Choć część sobie chyba zostawię… tak na wszelki wypadek;)

a Ty, jak myślisz?

