Antyoksydacyjne mgiełki SeSDERMA: C-VIT Liposomal MIST i LIPOSOMAL FERULAC MIST

Dziś chcę Wam przedstawić moje odkrycie sezonu:) Mgiełki z antyoksydantami! Nie mogąc się zdecydować, który wariant wolę nabyłam 2 takie specyfiki- wersji totalnie klasycznej z wit. C i bardziej ekstrawaganckiej z kwasem ferulowym;D

SeSDERMA C-VIT Liposomal MIST

SeSDERMA C-VIT Liposomal MIST

Na pierwszsy ogień poszłą ta z kwasem ferulowym (silny i stabilny antyoksydant) i floretyną (flawonoid pomagający w przeznaskórkowym transporcie substancji aktywnych). Psikam z zachwytem, bo latem naprawdę nie chcę nadmiernie nawilżać i przez to obciążać skóry (o marnych efektach tegoż w przypadku sóry z tendencją do trądziku świetnie pisze Ziemolina, autorka znakomitego bloga kosmostolog, zajrzyjcie polecam- klik), a antyoksydanty w sporej dawce to mus po prostu pod filtr UV. Co więcej zdarzyło mi się tą mgiełkę używać na makijaż, bez szkody dla tegoż, a jak sądzę z zyskiem dla mojej skóry:D

SeSDERMA LIPOSOMAL FERULAC Mist

SeSDERMA LIPOSOMAL FERULAC Mist

Mają po 20 ml (wbrew temu kilka sklepów internetowych ma na stronach info, że ferulowa ma 12ml…), więc są idealne do noszenia w torebce:) Krążąc po parku z Kropeczkami mam ze sobą wersję z kwasem ferulowym i popsikuję się czasem;D

rozpylacze działają naprawdę bez zarzutu tworząc drobniutką mgiełkę, dodatkowo podoba mi się to, że buteleczek nie można odkręcić

Rozpylacze działają naprawdę bez zarzutu tworząc drobniutką mgiełkę, dodatkowo podoba mi się to, że buteleczek nie można odkręcić.

Zresztą od kiedy jestem mamą krem z filtrem też zawszę mam w torbie, bo przebywam na słońcu (chociaż chowam się jak mogę) znacznie dłużej niż kiedykolwiek od wielu lat i o ile, biję się w piersi, wcześniej rzadko kiedy reaplikowałm krem z fltrem UV (na usprawiedliwienie powiem, że często po prostu z pracy wychodziłam już po ciemku;) teraz robię to przepisowo;D

Taka dodatkowa dawka antyoksydantów w mgiełce zapewnia mi poczucie większego komfortu i spokoju o to, że moja skóra jet jako tako zabezpieczona przed niszczącym działaniem promieni UV;)

Sesderma Liposomal C-VIT MIST i FERULAC MIST

INCI Sesderma Liposomal C-VIT MIST i FERULAC MIST

Składy są całkiem porządne (choć w tej z wit.C niedopatrzyłam się Matrixylu, który min. mnie skusił w opisie sklepu internetowego…), a składniki zamknięte w liposomach, co zapewnia im większe powinowactwo do naskórka i jego dobrą penetrację. Ta z witaminą C na razie czeka na półeczce ze względu na retinol w składzie- karmię, więc taki składnik odpada, a jakoś nie dopatrzyłam tego przy zakupach;) Zapach obu mgiełek jest różny, ale oba są raczej ‚apteczne’ i dość szybko się ulatniają.

Po mgiełkę ferulową na pewno sięgnę po raz kolejny przy kolejnych zakupach i myślę, że dam szansę też innym wariantom tych cacek;) Próbowałyście? A może coś podobnego w tym stylu?

3 responses to “Antyoksydacyjne mgiełki SeSDERMA: C-VIT Liposomal MIST i LIPOSOMAL FERULAC MIST

    • Koniecznie, to naprawdę wygodne! Ja jakoś wcześniej nie miałam odpowiedniego wyobrażania o czasie, który przymusowo spędzę na słońcu z dziećmi… tzn. generalnie wiadomo, jesteśmy w cieniu- ale nawet głupie przeniesienie fotelików do auta to już przymusowe ‚opalanie’… a mam słońco-fobię naprawdę;D W ciąży pokonując te samą niewielką odległość do auta mogłam się jakimiś dokumentami czy choćby ręką zasłonić, a teraz nic z tego.

  1. Witam chodziłęm sobie po róznych blogach aż natrafiłm, na ten. Jestem tu dlatego że zobaczyłęm kosmetyki, których używa moja dziewczyna. Szczerze to jak patrzę w komentarzach co piszecie to naprawdę opisujecie je tak jak mówi to ona i jej koleżanki. Ja potwierdzam świetne kosmetyki.

a Ty, jak myślisz?

