Tonikowe OCD, czyli Declēor Aroma White C Hydra-Brightening Lotion

Bez toników obyć się nie mogę i już… Nie, żeby któryś jakoś szczególnie działał, używam ich chyba bardziej na zasadzie obsesyjno-kompulsywnej czynności przymusowej;D

Tonik, co do zasady ma przywracać równowagę i właściwe ph, no i ułatwiać wchłanianie dalszej pielęgnacji. Ja lubię te, które same w sobie są już pierwszym krokiem pielęgnacji. Dlatego gdy zobaczyłam Declēor Aroma White C Hydra-Brightening Lotion w promocyjnej cenie nie wahałam się ani chwili i poddałam się przemożnej żądzy…

Declēor Aroma White C Hydra-Brightening Lotion

TONIKOWE

Wg. producenta ma hamować hiperpigmentacje, rozjaśniać, rozświetlać, ujednolicać i dodatkowo nawilżać… spoko.  Ma to robić za sprawą lukrecji, witaminy C, papainy, ekstraktu z peoni, wosku akacjowego i rumianku… hmm… no cóż, mocno liczyłam na tą witaminę C, bo nie przepadam za olejowymi serami z jej zawartością. No i witamina C jest, a jakże, ale to taka najtańsza i łatwo utleniająca się kwasowa forma więc szału nie ma, a jeśli chodzi o nawilżane to chyba głównie za sprawą gliceryny wysoko w składzie, reszta wymienionych ‚cudownych’ ekstraktów też jest oczywiście.

A jak działa na mnie? Nie zrobił na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia, ale jest ok i spełnia zadania, które się tonikowi powierza więc nie ma co marudzić. Dodatkowo jest łagodny i pachnie całkiem ładnie- i subtelnie co mnie mile zaskoczyło, bo ‚aroma’ w nazwie nieco mnie niepokoiło;D

Tak więc pozostaje na stanowisku, że dobry tonik nie jest zły i nie zamierzam walczyć z moją niewinną tonikową kompulsją;D

a Ty, jak myślisz?

