SOS dla przesuszonych ust- Rodial Glam Balm LIP

Od porodu borykałam się z mega przesuszonymi ustami… Dotychczasowa rewelacja czyli Lierac Coherence Lips Age-Defense Firming totalnie zawiódł- to nie jest generalnie balsam nawilżający ani natłuszczający, ale wcześniej dawał akurat tyle nawilżenie ile trzeba i dodatkowo niezłego ‚plump’a ;D Teraz  mam wrażenie, że wręcz wysusza dodatkowo, co więcej nawet naturalne masło shea (karite) nie dało rady…

No i kiedy już się pogodziłam z pękającymi i bolącymi ustami całkiem przypadkiem w TKmaxx’ie znalazłam takiego oto dziada:

Rodial Glam Balm

Rodial Glam Balm

I co się okazało? To strzał w 10tkę!!! Hip hip hura:D Moje usta są zachwycone i w końcu przestały się łuszczyć płatami, a to naprawdę wielka ulga. Dodatkowo ten cud ma zapach różanej marmolady, czego chcieć więcej?:D

nawilżenie niczym różana marmolada babuni;D

nawilżenie niczym różana marmolada babuni;D

Hmm… więcej chcieć można zawsze;D W tym przypadku ja bym chciała bardziej naturalny i prostszy skład. No ale cóż- albo rybki… albo pipki;D Tu jest wprawdzie kilka dobrych naturalnych składników na wysokich miejscach, jak olej rycynowy, masło shea itp. ale tez wiele czynników filmotwórczych, sylikonów i olejów mineralnych- no ale może nie zawsze warto fiksować z ta naturą i takie połączenie składników jest właśnie optymalne?

Rodial Glam Balm INCI

Rodial Glam Balm INCI

a Ty, jak myślisz?

