MAC Opulash Optimum Black Mascara Volume & Courbe Noir Intense

Mój makijaż jest dość minimalistyczny- na co dzień krem BB, tusz i kolor na ustach (najchętniej czerwony;). Nie umiem bawić się kolorowymi cieniami i zupełnie mnie to nie kręci… W związku z tym nie mam żadnej kolorówkowej kolekcji, po prostu od czasu do czasu lubię kupić fajną szminę czy tusz, ot co:)

Dziś ostatni mój nabytek- tusz MAC Opulash Optimum Black, ma pogrubiać- to zresztą moje podstawowe oczekiwanie w stosunku do maskary, wydłużające i podkręcające właściwości są zawsze na drugim planie.

MAC Opulash Optimum Black- szczoteczka typowa dla pogrubiającego tuszu

MAC Opulash Optimum Black- szczoteczka typowa dla pogrubiającego tuszu

MAC Opulash Optimum Black- lubie MAC'a za minimalistyczny design opakowania

MAC Opulash Optimum Black- lubie MAC’a za minimalistyczny design opakowania

Na oku jest całkiem ok:) ale szału nie robi… W działaniu jest bardzo podobny do zwykłego pogrubiającego tuszu z Maybelline- sporo różnią się tylko ceną. No może jeszcze warto nadmienić o różnicy w trwałości.  U mnie MAC cały dzień jest tam gdzie trzeba i nie robi mi oczu pandy jak Mabelline- choć dla mnie, szczerze mówiąc oczy pandy to nie wielki problem, choć wyobrażam sobie, że dla dziewczyn np. gradientowo cieniujących sobie powiekę to spory minus… ja po prostu biorę lusterko i patyczek do czyszczenia ucha i po krzyku;D. Mac’a poleciła mi zachwycona koleżanka, więc niektórym szał jednak robi. Co jeszcze mi się nasuwa to miękkość szczoteczki MAC’a- dla mnie chyba nieco zbyt duża, wolę takie sztywniejsze- jakoś łatwiej i szybciej mi się nakłada tusz.

No oku wygląda tak, mniej więcej, jak poniżej  (sorry za kiepską jakość zdjęć- telefon to jednak telefon, jakby go nie nazwali…;)

MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash Optimum Black

Advertisements

2 responses to “MAC Opulash Optimum Black Mascara Volume & Courbe Noir Intense

  1. Bardzo ladnie ten tusz sie u Ciebie na oku prezentuje. Ja mam małego focha na Mascara Maca wiec chwilowo do nich nie podchodzę 😉 Masz piękny kolor włosów!;) nigdy nie miałam na taki odwagi.

    • Nie jestem jakąś wielką fanką MAC’a, a tusz to sprawka pięknych rzęs koleżanki- musiałam spróbować;D Cały czas mam jednak wrażenie, że zwykły żółty grubas z Maybelline robi to samo… tylko taniej. Acha, za włosowy komplement bardzo dziękuję;D

a Ty, jak myślisz?

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s