Prasowanie… zmarszczek?

Póki karmie Kropeczki piersią (czyli mam nadzieję jak najdłużej:) zostają mi naturalne metody dbania o siebie i anty-aging’u… Jako, że internet pełen jest dziwaczności, szukając efektywnych i nieinwazyjnych metod trafiłam na tą Panią:

Podoba mi się podejście Pani Marty Stangel- choć jest dość nietypowe chyba. Mam wrażenie, że u nas częściej wierzy się agresywnym i inwazyjnym metodom niż takiej żmudnej codziennej pielęgnacji…

Hmm… co myślicie, czy ma to szanse przynieść efekt? Ciekawe… tylko trochę obawiam się, że dla mamy bliźniaków to może być niezłe wyzwanie- wiecie, czas który trzeba poświęcić, systematyczność… no ale może spróbuję, choć na razie staram się wrócić do face yogi Fumiko Takatsu– w skuteczność jej propozycji wierze dużo mocniej^_^ Szczególnie, że robienie głupich min nad wózkiem z dziećmi nikogo nie zdziwi;D

Tak na marginesie kojarzy mi się to z popularnymi w Azji masażami twarzy skierowanymi na anty-aging i zapobieganie starzeniu. Choć trzeba przyznać, ze te azjatyckie wersje są dużo bardziej… przekonujące;D  Poniżej automasaż Tanaka:

efekty masażu Tanaka zachęcają:)

efekty masażu Tanaka zachęcają:)

Warto spróbować!

6 responses to “Prasowanie… zmarszczek?

    • Dokładnie, szkoda by było nie spróbować tak prostych i naturalnych metod:) no i te ćwiczenie Fumiko Takatsu naprawdę polecam- poszukaj sobie najlepszych dla Ciebie na YouTube’ie- u mnie to się sprawdza całkiem dobrze nawet mimo małej regularności.

  1. Tylko czemu tej miłej pani od prasowania zmarszczek wisi podbrodek, chomiki i ma taka brzydka linie łez…….nie skorzystam z takiej rady

  2. Myślę, że jakikolwiek delikatne masaże, stosowane systematycznie z odpowiednim olejkiem czy kremem muszą przynosić efekty. Oczywiście czasu nie da się zatrzymać, ale można hamować trochę proceś starzenia bez ingerencji hirurgicznej.

a Ty, jak myślisz?

