NARS Hydrating Freshening Lotion

O tak, wycwaniłam się i zdjęcia robię pełnym butelkom póki wyglądają ładnie, estetycznie i nie są sponiewierane, ot co;) Dziś będzie o toniku NARS Hydrating Freshening Lotion.

Wiem, że NARS słynie raczej z kolorówki, szczególnie różu w odcieniu o wdzięcznej nazwie Orgasm. Ja jednak mogłabym go kupić raczej do oglądania, bo moja kolorówka zamyka się w bb/podkładzie mineralnym, czarnym tuszu i czerwonej szmince… Pielęgnacja to co innego- tu zawsze jest miejsce na nowy element;] No więc kiedy zobaczyłam ten tonik w promocyjnej cenie nie wahałam się długo, szczególnie, że właścicielem marki jest Shiseido.

NARS Hydrating Freshening Lotion

NARS Hydrating Freshening Lotion

Tonik-lotion ma fajną żelową konsystencję ułatwiającą nakładanie. Ja zostaję przy tradycyjnej (dla mnie;) wersji aplikacji- nakładam na płatek kosmetyczny i przecieram, ale śmiało można wklepywać.

Kosmetyk doskonale odświeża i oczyszcza skórę. Dla mnie jego delikatnie działanie złuszczające jest idealne, bo moja skóra nie toleruje agresywnych kosmetyków, a tu przy całej łagodności działanie jest silne i w pełni zadowalające. W pierwszym kontakcie byłam jednak nieco sceptyczna… ten alkoholowy zapach… no cóż, to chyba kwestia japońskości producenta- Shiseido nie stroni od alkoholu w swoich formulacjach, jednak jak się okazuje w toniku NARS, mimo silnego zapachu nie dostrzegłam u siebie żadnych negatywnych konsekwencji jego działania.

Podsumowując, wg. mnie solidny kosmetyk- jeśli szukacie czegoś delikatnie złuszczającego co odświeży, rozjaśni i dogłębnie oczyści skórę dodatkowo fundując jej solidną porcję nawilżenia to może warto wypróbować.

a Ty, jak myślisz?

