… Ja też jestem na bloglovin;]

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11142935/?claim=4t9bzqye6sa”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Tak, tak… fakt, że są tam wszyscy to może nie jest wystarczający powód, ale już wystarczająco dobry tak;) Nie wiem co myślicie o tej platformie, ale mi zawsze ułatwiała śledzenie w jednym miejscu wpisów z ulubionych blogów. Szczególnie przydatny był zanim zaczęłam piać swojego, bo platformy typu wordpress mają swoje własne ‚zbieracze’ blogów, o podobnej funkcji więc przydaje się mniej… ale siła przyzwyczajenia jest:) za czasów bez bloga bardzo go lubiłam, bo zamawianie na maila newsletter’ów wszystkich blogów, które spodobały mi się pod wpływem impulsu byłoby bez sensu… i tak mam nadmiar wiadomości w skrzynce, przez które trudno przebrnąć… a i cel otwierania skrzynki lubię mieć jasny- czyli praca i tematy okołopracowe, a do bloglovin’a można zasiąść na luzaka z kawką itp. niczym do Pudelka;]

Tak więc, żeby obserwować blog, kliknij na ikonę bloglovin na stronie głównej (po lewej stornie pod ‚kategoriami’)! Zapraszam!

zapraszam na bloglovin!

zapraszam na bloglovin!

a Ty, jak myślisz?

