Sekrety urody azjatek- face yoga- joga twarzy zamiast botoxu

Fumiko Takatsu i jej Face Yoga Method

Fumiko Takatsu i jej Face Yoga Method

U nas pomysł ćwiczenia mięśni twarzy wywołuje co najmniej pobłażliwy uśmiech na twarzy, podczas gdy w Azji jest to równie oczywiste jak pomysł pójścia na siłownie by ujędrnić pośladki czy uda… Wśród moich japońskich koleżanek przeróżne ćwiczenia mięśni twarzy to pomysł bardzo naturalny, natomiast moje polskie koleżanki prędzej pomyślą o hialuronowych ‚niciach’ czy botoxie  niż o jodze dla buzi;)

Ja próbuję face yogi- po pierwsze to nic nie kosztuje, po drugie nie może zaszkodzić, o ile tylko pamiętamy o symetrii wykonywanych ćwiczeń i nie marszczymy przy okazji skóry w innych okolicach (warto zacząć przed lustrem, by wyeliminować takie błędy)! Zachęcam, spróbujcie- to świetna zabawa:), a do tego efekty mogą być nie do przecenienia! Wystarczy popatrzeć na japońskie bimajo, które często przyznają się do praktykowania ćwiczeń twarzy i oczywiście dodatkowo tą twarz masują, ale o tym w innym poście.

Moją ulubioną face yoga guru jest zdecydowanie Fumiko Takatsu i ją polecam jako ‚trenerkę’ metody, poniżej kilka prostych i skutecznych ćwiczeń w jej wykonaniu:

jak sprawić by policzki były pełniejsze:

jak zapobiegać ‚zmarszczkom marionetki’:

28 dniowy program dla linii szczęki i szyi:

Tak, te 2 pierwsze ćwiczenia, które tu prezentuje wykonuję już o jakiegoś czasu, ale bardzo nieregularnie-  czasem kilka razy dziennie czasem wcale… teraz zamierzam podjąć 28 wyzwanie Fumiko plus nadal wykonywać codziennie moje 2 wybrane ćwiczenia- zobaczymy jaki będzie efekt- postram się zdać relację:)

Więcej ćwiczeń i informacji o metodzie możecie znaleźć na stronie Fumiko Takatsu www.faceyogamethod.com: https://faceyogamethod.com/

Na youtube można znaleźć  filmiki z ćwiczeniami mięśni twarzy różnych ‚face yoga guru’, więc możecie wybrać osobę, która najlepiej do was przemawia i działa motywująco:) dla mnie to zdecydowanie Fumiko- jej twarz mówi sama za siebie, a jej wskazówki są jasne i czytelne!

Dla ciekawych tematu, na koniec kolejna face joga guru tym razem z USA, Annelise Hagen:

13 responses to “Sekrety urody azjatek- face yoga- joga twarzy zamiast botoxu

    • Hahaha, mam to samo- jestem mega pilna i rygorystyczna przez tydzień góra 2… więc nadal obiecanego cyklu 28-dniowego nie przebrnęłam… a naprawdę myślałm, że publiczna deklaracja coś tu pomoże… cóż, babskie gadanie;] Najlepsze jest to, że mam wrażenie, że to naprawdę fajnie działa- bo te 2 tyg. jednak coś dały… no ale teraz, to tylko jak mi się przypomni straszę ludzi głupimi minami jadąc do pracy…:)

  1. słyszałam o faceyoga od dawna, mam książkę Patrycji Kondrackiej, która też poleca ćwiczenia mięśni twarzy, oczywiście że ćwiczyłam jakiś czas temu codziennie przez ponad miesiąc, efekty? były, zauważyłam…kurcze natchnął mnie twój post, od jutra postaram się znowu robić minki, pozdrawiam!

    • Cieszę się:) Ja też mam wrażenie, że to działa i to mimo to, że mam problem z regularnością… Choć widziałam filmiki jakiejś Amerykanki blondyny (nie pamiętam nazwiska) i one działają jak antyreklama…

a Ty, jak myślisz?

