SEKRETY URODY AZJATEK – LANEIGE WATER SLEEPING PACK EX

Na początek urzekająca reklama produktu, z piękną koreańską aktorką Song Hye Kyo:

No i jak? Jej nieskazitelna i promienna cera sprawiają, że na prawdę trudno się oprzeć;) ja się nie oparłam i mimo, ze moja cera nie jest szczególnie odwodniona, zamówiłam sobie do spróbowania małe opakowanie 20ml…

Pełnowymiarowe (80ml) opakowanie wygląda tak:

LANEIGE Water Sleeping Pack EX

LANEIGE Water Sleeping Pack EX

Moje miało 20ml i już znikneła połowa:) choć tu warto wspomnieć, że jest bardzo wydajne- bo nakłada się to tak jak krem, jako ostatni krok wieczornej pielęgnacji:

Laneige Water Sleeping Pack
Laneige Water Sleeping Pack

Co obiecuje producent:

Laneige Water Sleeping Pack EX - co obiecuje nam producent?

Laneige Water Sleeping Pack EX – co obiecuje nam producent?

Co ma działać:

INCI: Water, Butylene Glycol, Cyclomethicone,Glycerin, Trehalose, Alcohol, Sodium Hyaluronate, Vaccinium Angustifolium Fruit Extract, Dimethiconol, Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP copolymer, Polysorbate 20, Triethanolamine, Carbomer, Polyquaternium-51, Mannitol, Arginne, Serine, Sucrose, PCA, Citrulline, Glycogen, Histidine HCL, Alanine, Threonine, Glutamic Acid, Lysine HCL, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate,Calcium Gluconate, Copper Gluconate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollagen, Beta-Glucan, Yeast Extract, Tocopheryl Acetate, Whey, Disodium Edta, Chlorphenesin, Methyl Paraben, Propyl Paraben,Fragrance, Blue 1, Yellow 5.

A jak to jest naprawdę?

No więc po pierwsze zaznaczę, że nocna maseczka (tak, tak- tak zostawiana na całą noc na naszej buzi) wydaje się być trafionym pomysłem- w nocy skóra lepiej się regeneruje i lepiej chłonie dostarczane składniki- noc to czas regeneracji, dzień czas ochrony. Dodatkowo nocą temperatura skóry się odrobinę podnosi, co również sprzyja wchłanianiu.

Zawarty w masce Beta-glucan, substancja pozyskiwana ze ścian komórkowych drożdży działa immunostymulująco i naprawdę poprawia naturalne mechanizmy obronne skóry a dodatkowo łagodzi podrażnienia. Dodatkowym wzmacniaczem bariery naskórkowej są Ceramidy SLN czyli identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze. Kolejnym składnikiem jest woda z roztopionego śniegu… cóż, to chyba ma działać na wyobraźnie, bo nie wiem czy są jakieś dowody naukowe na to, że taka woda będzie miała inne właściwości, strukturę itp. …

Dodatkowo mamy antyoksydanty z ekstraktu z moreli i ekstrakt z kasztana, który dodatkowo ma działanie lekko złuszczające, a więc łagodnie usuwa obumarłe, zszarzałe i szorstkie komórki naskórka, by odsłonić te świeże i wydobyć piękno zdrowej, promiennej skóry.

Dodatkowym atutem jest działanie aromaterapeutyczne- zapach jest naprawdę przyjemny i niezbyt mocny- ma koić i uspokajać. Zapach jest nawet specjalnie opatentowany:) Sleepscent™(Patent application No. 10-2009-0043726) – trudno mi ocenić jego działanie- dla mnie po prostu jest przyjemny i łagodny). Ta jego relaksująca właściwość nie ma być tylko miłym dodatkiem- zdrowy sen, dobrej jakości to zdrowa skóra, a nie będziemy spać dobrze jeśli jesteśmy zestresowani i niespokojni…

LANEIGE Sleeping Pack EX: beta-glucan, ceramidowa formuła SLN, ekstrakty z moreli i kasztana

LANEIGE Sleeping Pack EX: beta-glucan, ceramidowa formuła SLN, ekstrakty z moreli i kasztana

Naprawdę przyjemny w użyciu produkt. Moją skórę zmiękcza i koi, zupełnie nie podrażnia (to duże osiągnięcie, bo mojej skórze zdarza się naprawdę często jeśli kosmetyk nie jest mega łagodny). Nie widziałam jakichś spektakularnych rezultatów- choć trudno ich zresztą oczekiwać przy sporadycznym stosowaniu, po za tym jak pisałam we wstępie z nawilżeniem mojej skóry nie jest wcale źle, wiec nie był to kosmetyk przewidziany do zwalczenia jakiegoś problemu, a do podtrzymania dobrego stanu- i w takiej roli sprawdza się znakomicie. Myślę, że jeszcze nie raz zagości w mojej kosmetyczce:)

a Ty, jak myślisz?

