SEKRETY URODY AZJATEK- ŚLIMACZY ŚLUZ ?!

Azjatki od lat szaleją na punkcie kosmetyków ze ślimaczym śluzem czy innych ślimaczych terapii urody. Od kilku lat trend ten jednak zdecydowanie przybiera na sile. Obejrzyjcie materiał BBC z 18 lipca, o Tokijskim salonie piękności i jego najnowszym urodowym przeboju- maseczce z pełzających po buzi żywych ślimaków, kosztującej bagatela nieco powyżej 100 USD 🙂
Ślimaczy śluz poprzez zawartość cennych składników oferuje nam naprawdę wiele dobrodziejstw- min. spłycanie i rozjaśnianie blizn, wyrównanie kolorytu skóry, wygładzenie jej powierzchni i wspomagani procesów naprawczych, działanie anty-aging i głębokie nawilżenie. Na szczęście nie musimy okładać swoich twarzy żywymi ślimakami… na przeciw wychodzi nam przemysł kosmetyczny;)
MIZON, SNAIL REPAIR INTENSIVE AMPOULE przyszła do mnie jakiś tydzień temu i zobaczymy jak będzie mi służyć i co dobrego (mam nadzieję:) dla mnie zrobi- nie omieszkam zdać relacji z działania, a po dobrych doświadczeniach z najprostszym kosmetykiem z Mizon’owej ślimaczej serii gel-cream’em moje oczekiwania są spore:)
MIZON Snail Repair Intensive Ampoule

MIZON Snail Repair Intensive Ampoule

Jak wygląda skład ślimaczej ‚ampułki’ (która z ampułką w moim rozumieniu ma niewiele wspólnego- ot zwykła szklana buteleczka z ciemnego szkła z zakraplaczem)?
INCI: Snail Secretion Filtrate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Glycerin, Alcohol, Panthenol, Glyceryth-26, Punica Granatum Extract, Theobroma Cacao Extract, Carbomer, Triethanolamine, Trehalose, Copper Tripeptide-1, Human Oligopeptide-1, Palmitoyl Pentapeptide-4, Cornus Officinalis Fruit Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Caprylyl Glyocol, Ethylhexylglycerin, Tropolone, Sodium Polyacrylate, Adenosine, Coptis Japonica Extract , disodium Edta.
MIZON, Snail Repair Intensive Ampoule i Snail Recovery Gel Cream

MIZON, Snail Repair Intensive Ampoule i Snail Recovery Gel Cream

O MIZON’owym ‚SNAIL RECOVERY GEL CREAM’ wspominałam już wcześniej, przy okazji posta o bliznach potrądzikowych i od niego zaczełam swoją przygodę z Mizon’owymi ślimaczymi dobrodziejstwami:) Dla mnie to naprawdę  przyjemny i niesamowicie łagodzący skórę elemnet pielęgnacji. Mam wrażenie, że dobrze i synergicznie współdziała z innymi elementami mojej pielęgnacji i nie zamierzam go odstawiać (kończę 2gą tubkę).
Wcześniej zachęcona azjatyckim ślimaczym trendem spróbowałam kosmetyków dostępnych u nas:
  • Velvetin– u mnie nie sprawdził się zupełnie, choć może to przez mój barak cierpliwości… o ile nie przeszkadza mi wieloetapowa pielęgnacja, ba nawet sprawia mi frajdę, to oczekiwanie na wchłonięcie tego kremu to jakaś katorga. CO więcej nie wchłaniał się on całkowicie- na mojej twarzy zawsze pozostawiał tłustą warstewkę… w zwiążku z tym szybko poszedł w odstawkę i nie jestem w tanie ocenić jego działania, bo codzienna aplikacja mazidłą mnie przerosła;) Dodatkowo zwyczajnie nie lubię kremów, których producent nie myśli o higienie użytkowania… wybieranie kremu palcem odpada, pozostają więc łyżeczki i szpatułki, które trzeba odkażać lub patyczki do uszu…
Velvetin

Velvetin

INCI: Aqua demi., Helix Aspersa Extract, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Trietanolamine Lauryl Sulfate, Dimeticone, Trietanoloamine, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Fragrances.
  • AndesValle, Crema de Caracol – to moja pierwsze ślimacza miłość:) zużyłam 4 opakowania i krem był naprawdę super- łagodził, wygładzał, zwalczał przebarwiania (do których mam niestety tendencję…) i pięknie ujednolicał koloryt cery. Aplikcja byłą samą przyjemnością, wchłaniał się doskonale i bez pozostawiania na skórze dziwacznych filmów. Dodatkowy plus za higieniczne opakowanie z pompką typu airless.
crema de Caracol

crema de Caracol

Skład: Aqua, Snail Secretion Filtrate, Glyceryn, Dimethicone, Propylene Glycol, Stearyl Alcohol (And) Ceteareth 20, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Carbomer, Mthyl Glucose, Sesquistearate, Peg-20, Tea

Na tle Mizon’owego żelo-kremu szczególnie Velvetin wypada blado, ale z kolei skuteczność AndesValle nie pozwoliła mi porzucić ślimaczej pielęgnacji. Nie wiem ile % filtratu zawierały tamte kosmetyki i czy ‚filtrat’ jest składnikiem o jakimś standaryzowanym stężeniu niezależnie od producenta… (więc czy zawartość składników aktywnych w filtracie jest porównywalna)? Nigdy przedtem jednak nie widziałam owego filtratu na pierwszym miejscu w składzie… a tu w najprostszym gel-cream’ie jest ma 1-wszysm miejscu i jest go 74%… nie wiem jak Wam, ale mi to działa na wyobraźnię;) do tego jest to zdecydowanie najtańszy spośród tych 3 specyfików, a to też niewątpliwa zaleta.
MIZON Snail Recovery Gel Cream

MIZON Snail Recovery Gel Cream

INCI: Snail Secretion Filtrate, Butylene Glycol., Cyclopentasiloxane, Glycerin, Bis-ped-18 Methyl Etherl Dimetyl Silane, Polysorbate 10, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Glycolsyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolustate, Triethanolamine, Dimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Hydroxyethulcellusole, Caprylyl Glycol, Ethylexylglyceriunm Sodium Polycarylate, Centellia Sinensis leaf Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Betula Platyphylla Japonica Jucie, Tropolone, Copper Tripeptide-1, Allantoin, Panthenol, Olea Europea (Olive) fruit oil, Heliantus Annus Seed Oil, Palmitoyl Pentapeptide-4, Denosine, disodium Edta.
Recenzje i szczegółówe opisy wszystkich produktów z tej serii znajdziecie na świetnym blogu, który sama z upodobaniem śledzę: www.alinarose.pl ! Polecam!
 
2 responses to “SEKRETY URODY AZJATEK- ŚLIMACZY ŚLUZ ?!

a Ty, jak myślisz?

