Trochę koloru- jeśli nie czerwona szminka, to co? CLARINS Rouge Appeal 05

Jeśli chodzi o kolory w makijażu to jestem minimalistką- nie używam cieni, różu, czy bronzera a podstawą jest dla mnie jest ładna cera, rzesy podkreślone czarnym tuszem, ładny naturalny rysunek brwi i … kuszące usta. A co to zadanie spełni lepiej niż czerwona szminka? Ja je wprost uwielbiam i czasem naprawdę nie mogę się powstrzymać przed zakupem kolejnej:) takim to właśnie sposobem weszłam w posiadanie mojej nowej fascynacji- CLARINS Rouge Appeal 05.

CLARINS Rouge Appeal 05

CLARINS Rouge Appeal 05

Skład nie robi szału, ale nie jest też zły- po za tym jej głównym zadaniem nie jest pielęgnacja a upiększanie, choć to jednak CLARINS więc jakoś tak podświadomie oczekiwałam, że pielęgnacja będzie tu wartością podstawową…

CLARINS Rouge Appeal 05, INCI

CLARINS Rouge Appeal 05, INCI

Kolor na ustach jest kuszący i naturalny, odcień jest po prostu idealny- przy lekkim użyciu (wklepaniu) daje wrażenie naturalnie zdrowych czerwonych ust w stylu królewny śnieżki:)- efekt mnie zaczarował. Dla mnie kolor jest idealny, ale to sprawa indywidualna, każdemu w końcu pasuje i podoba się coś innego.

Jedno zastrzeżenie- trochę wysusza usta… mocno to rozczarowujące, ale dla koloru i naturalnego efektu wybaczyłam i pod spód zastosowałam mój niezawodny krem-serum do ust LIERAC Coherence- w duecie jest naprawdę super!

LIERAC Coherence lips

LIERAC Coherence lips

Jakieś ulubione szminki, błyszczyki, tinty i inne kolorki do ust? Co polecacie?

a Ty, jak myślisz?

